Over ons

Wij bieden onze klanten met oog voor interieur een kwalitatief, comfortabele en warme woonomgeving, met een excellent keur aan ambachtelijke houten vloeren voor een ideaal woonconfort…

vrijdag 9 maart 2012

Renier van Hakwood in dialoog met de stylisten.

In het achterste gedeelte van onze winkel presenteren wij de Nederlandse fabrikant Hakwood. Renier gaf hier zijn presentatie. Hij ging niet te technisch in op de produkten, maar vooral stelde hij veel vragen aan de stylisten. Zij moesten er dus echt over na gaan denken. Tijdens de presentatie heb ik een kort filmpje gemaakt om een indruk te geven hoe dit verliep.
Niemand kende Hakwood, maar ze zien zeker mogelijkheden voor hun opdrachten. Hakwood is trouwens familie van "de groenten van Hak" . Grappig!


Vandaag ontving ik een mail van Renier Hoetelmans van Hakwood. Hij schreef het volgende over de kennisdag:

Beste Claudia en Reijer,

Allereerst bedankt voor de goede ontvangst en het prettige verloop afgelopen dinsdag incl. de zeer goede catering. (niet onbelangrijk)

Heel kort even mijn ervaring over deze dag.
Ik heb het als zeer leuk, zinvol en leerzaam ervaren om aan deze dag mee te werken door het geven van een presentatie over Hakwood en onze producten.
De setting was zeer ontspannen, laagdrempelig en gezellig.
Ik heb genoten van het enthousiasme en de leergierigheid van de deelneemsters aan de presentaties.
Het is leuk om te ervaren dat de stylistes in kwestie gaandeweg de presentatie gemotiveerd en enthousiast overkomen en blij zijn met de informatie die ze voorgeschoteld krijgen. Echt een goed initiatief van jullie en een effectieve manier voor een leverancier om met deze groep mensen in contact te komen.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten