Over ons

Wij bieden onze klanten met oog voor interieur een kwalitatief, comfortabele en warme woonomgeving, met een excellent keur aan ambachtelijke houten vloeren voor een ideaal woonconfort…

zaterdag 2 juli 2011

Het moet er maar eens van komen!

Voor mij is het schrijven van een blog totaal nieuw, maar ik zie het als een uitdaging. Eerst dacht ik iedereen maakt toch van alles mee in zijn leven. Is dat voor een ander dan interessant om te lezen?

Op dit moment in mijn leven run ik samen met mijn man een parketwinkel in Soest. Deze winkel bestaat nu 10 jaar en is al meerdere keren verbouwd. Ook zijn we al eens verhuist met het bedrijf, dat was voor ons een goede zet zo'n 4 jaar geleden. Meer ruimte, zichtbare locatie en het bedrijf niet meer aan huis. Met 4 zonen is het telkens een balans vinden tussen werk en prive.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten